Alla inlägg den 12 april 2009

Av Ingrid - 12 april 2009 16:15

Tjenis.

Då vart första agilitytävlingen avslutad! Skitkul var det! Vi placerade oss som 8:a av 28 där 13 diskade sig. Vi fick 5 fel + lite tidsfel. Tilla tyckte det var lite skumt på stället vilket gjorde att hon var lite ur balans och sackade med farten. Och jag ska ju inte nämna hur jävla nervös jag var. Jag kunde fan höra mitt hjärta slå innan vi gick fram till första hopphindret och jag tror att jag lider av minnesluckor från själva loppet. Loppet blev filmat såklart å ni kan se det här :) Det var den första tunneln som hon sprang in i och sen ut igen, haha stackarn, hon har aldrig vägrat tunnlar innan så det måste ju vart läskigt den här gången!

Tilla var i alla fall skitduktig i slalomet och med säcken! Och jag är överlycklig att hon stannade på banan utan att lukta! Min lilla prinsessa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om prefixet "Taggade Tassar"?
 Jättebra! Jag gillar det.
 Bra, lätt att komma ihåg.
 Sådär, inget märkvärdigt.
 Dåligt. Svårt att komma ihåg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards