Alla inlägg den 4 april 2009

Av Ingrid - 4 april 2009 11:34

Jag kan verkligen inte hjälpa att jag blir så panikslagen när det kommer en hund rusandes mot oss och hundarna när vi är ute på promenad. Idag gjorde jag säkert bort mig mer än vanligt och jag skrattar bara vid tanken på hur det måste ha låtit.

När den stora hunden flög fram till buskarna i den oinhängnade trädgården, morrandes och skällandes, så gav jag ifrån mig ett skräckslaget skrik. Nja det funkade ju för hunden stannade. Jag reagerar alltid blixtsnabbt, drar in hundarna medans hunden gör ett nytt försök att springa fram till oss. Automatiskt kommer ännu ett tjut i form av ett nej fram den här gången, omöjligt att hejda. Och hunden vände och gick in, med raggen uppe längs hela ryggen och i en hukande ställning. Grrrrrrr.


Igår kom vi ju hem från Kolmården. En riktigt rolig upplevelse, inte bara att få titta på djuren, träffa älgar m.m utan att hela klassen var med och hade så underbart roligt! Tack hörrni för en rolig resa, bilder från resan kommer så småningom!


Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om prefixet "Taggade Tassar"?
 Jättebra! Jag gillar det.
 Bra, lätt att komma ihåg.
 Sådär, inget märkvärdigt.
 Dåligt. Svårt att komma ihåg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards