Alla inlägg under augusti 2008

Av Ingrid - 29 augusti 2008 19:49

Hej min älskade dator. Vad jag har saknat dig! Nu är jag hemma igen och ÄNTLIGEN kan jag uppdatera min hemsida!

Har varit sjuk idag från skolan och nu har jag en ondskefull huvudvärk påsmygandes. Ajsingbajsing.

Så ikväll ska jag bara ta det lugnt. Och eftersom alla "kompisar" här "hemma" är upptagna imorgon så sticker jag kanske tillbaka till Örkis...Jag har haft en helt underbar vecka där och jag saknar det redan.


Ta det lugnt. Allting ordnar sig Ingrid.


Kärlek gör en blek


Av Ingrid - 28 augusti 2008 19:28

Idag har vi kalas i Ängsstugan! Nu kan Malin äntligen köpa ut åt oss i vanlig affär!! Ja må du leva lixom.

Själv har jag varit helt död i skolan idag. Tror jag däckade sista lektionen. Sen lärde jag in Tilla "plats" idag. Det gick förvånadsvärt bra faktiskt. Kanske vi debuterar i lydnadsklass 1 i alla fall såsmåningom. Jag menar, då kan hon ju i alla fall plats.

Nu ska jag fortsätta mysa med familjen :)

Pussgonatt

Av Ingrid - 26 augusti 2008 11:20

Lille ja

Lille Ja

Lille söte Ingrid

Ja vill ha

Ja vill ha

Tacos till middag


Sjung o va glá

Av Ingrid - 25 augusti 2008 17:31

Har precis kommit innanför dörren sen skoladagen slutade. Så här är det full rulle hela tiden. Och ändå så har vi ett slappt chema. Men det blir så när man även har en hund.

Första skodagen idag i alla fall med vanliga ämnen, och jag har valt idrott och hälsa B...behöver jag säga mer än att vi är 28 killar och 6 tjejer där, och jag har träffat 3 st totalt sammanlagt sen innan..idag var jag i alla fall bäst på att vara sämst, så det kan ju inte bli mycket värre.


Igår var Tilla inte alls på agilityhumör så jag sket i det och hjälpte de nya ettorna att komma in i hundstallet istället. Men vi ska nog försöka lite ikväll istället. Nu ska jag laga mat och Tilla piper som fan och vill in på rummet.


Pusshej

Av Ingrid - 24 augusti 2008 02:20

En hälsning från Södra Sandby. Festen är avdommnad. Jag och Stina tittar på Björn Bröder.

Kenai fick precis en björn (kärlek) som sitt totem, men ville ju inte ha det.

Stina: Vad fick de andra då?

Jag: Vet inte.

Stina: Nåt sånt där manligt eller. Typ styrka, mod..

Jag: mm

Stina:  Sånt som killar normalt vill ha. Styrka, mod...stor snopp.


Pussokram

Av Ingrid - 22 augusti 2008 23:34

Jag och Fanny har precis skrattat oss igenom en massa filmer på youtube. Och nu ska jag sova. Först ska jag kissa Tilla.


Idag tränade vi lite lydnad och egentligen skulle jag tränat lite agility senare men eftersom min hund hellre ville vara olaglig och nalla hundmat som någon osmart jävel ställt på golvet, så blev det inget. Imorgon hinner jag nog inte. Ska på kräftskiva i Lund antagligen :( Pallar egentligen inte..sen ska jag tillbaka hit direkt. Så det kommer nog o ta ett tag innan hemsidan blir uppdaterad. Men det får ni stå ut med!


Gonatt

Av Ingrid - 21 augusti 2008 23:19

Hej alla glada barn.

Jag har världens bästa hund. Tilla och jag tränade agility idag och det gick skitbra, flera gånger! Hon har sån jävla potential! Och nu när skolan börjat så ska jag verkligen satsa ordentligt. Har redan fått en massa tips från Fanny.

Har bekantat mig med fler nya ettor nu. Tycker typ alla ser likadana ut och heter likadant så det kommer nog ta ett tag tills jag kan skilja på dem känns det som.

Jag tror jag blir sjuk. Känns så. Så jag ska lägga mig nu. Undrar om jag ska till Malmöfestivalen imorgon. Känns som om jag inte orkar nånting just nu. På Lördag är det fest hos Emy, men jag ska på kräftskiva. Fan. Fan, fan, fan! Nu känns allt blöh..


Blöh Blöh gå o Döh

Kramizzzzzzzzzzzzzar Ingrid och Tillusen

Av Ingrid - 19 augusti 2008 23:28

Nu var man hemma igen. Hos min lilla familj i Ängsstugan. Inser verkligen hur sjukt mycket jag saknat detta hus, denna känslan, alla minnen, och framförallt alla vänner.

Tilla har dock varit lite orolig idag. Vet inte riktigt varför, men hoppas på att hon är på väg in i löp så att man har något att skylla på. Det skulle lixom inte vara likt henne att bli så här nervös av att flytta tillbaka till Örkelljunga.


Nu ska jag snart hoppa i min Ubersköna säng som jag har saknat massor! Men först ska jag gå in och våldgästa Natta o Fanny...


Beware-Ninni is back in bissniss

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om prefixet "Taggade Tassar"?
 Jättebra! Jag gillar det.
 Bra, lätt att komma ihåg.
 Sådär, inget märkvärdigt.
 Dåligt. Svårt att komma ihåg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards